Bidamla Ben bazı geceler verdim. Bir 2 saat fazla uyudum. Şu an sekiz günlüğüz. Emzik falan aradığı yok. Eğer alıştırmak istemiyorsan arada sırada ver. Özellikle dışarı çıktığın zaman çok lazım oluyor. Emzirmek için ortam yaratacak fırsatın oluyor. 😬🙈