Dmrczehra Canım ben doğum yapalı sekiz gün oldu. 39. haftaya kadar normal doğum bekliyorduk.Fakat bebeğim kanala inmedi. Biz de tam 39. haftada sezeryan günü aldık. Ben Spinal sezeryan oldum. Emin ol hastaneye yatışım verildiği an çok büyük bir cesaret geliyor. Bütün duyguları bir anda yaşıyorsun. Bir an önce bebeğini kucağına alma heyecanlıyla her acıya katlanıyorsun. Sadece ilk gün biraz zorluyor. Onda da devamlı hastanede mümkün oldukça aktif olman lazım. Yani ben her gece tuvalete kalktığımda hareket halinde oldum. Yaklaşık beş gün ağrı sızı çektim. Ona rağmen bile evde aktiftim. İnan hiç korkulacak bir şey değil. Yani değilmiş yaşayınca anlıyorsun. Sade nescafe çok iyi geliyor bilgin olsun. büyük tuvaletini hastaneden çıkmadan önce yapmış olman gerekiyor. Çünkü genelde yapmadığın vakit lavman öneriyorlar. Bolca sıvı tüketmeye dikkat et . Sağlıkla evladını kucaklamayı diliyorum 🙏🏻