prenses_annesii2603 Kızlar ilk hamileliğim olduğu için bazı konularda bilgisiz kalıyorum şeker yüklemesi neden yapılıyor zorunlu mu? Yapılmasa da bi zararı varmı?
dentem61 zorunlu değil hamilelikte diyabet hastalığı olmasan bile bebek ve senin sağlığın için balılır eğer varsa erken tanı erken tedavi ediliyor ama zararı var mı bilmiyorum kimse yaptırma taraftarı değil çevremdekilerin ben yaptırmayı düşünüyorum sıkıntısız hamilelik için