Duygu42 Arkadaşlar merhaba ben suan 19 + 3 günlük hamıleyım 16. Haftadan beri göğsümden süt gibi biswy gelıyor yapış yapış oluyor elım dokunduğum zaman benım gıbı olan varmıydı kötü bisey mi bu 😔 sütyenim ıslanıyor her zaman
Hatice_mustafa Duygu42 Valla ben 6 aylarda gelir diye duydum oluyormus araştırdığım zaman öyle yazıyordu canım. Bende bekliyorum ve olursa korkmam galiba olur yazıyor süt gelmesi normalmiş.
Hatice_mustafa Duygu42 Kimseye bakma kontrol gününde sana daha iyi açıklama yapacaktır doktoruna söyle bunu ama ben gelir diye biliyorum ve bekliyorum olursa Allahtan
Duygu42 Kaju tamam canım teşekkür ederim sağlıcakla alırız inşallah hepimiz bebeğimizi kucağımıza 🙏🏻♥️