Rnsvdlk Arkadaslar burayada yazmistim dün dogum yaptim.kolosturum dedikleri süt geliyor,kizimda dün 10 - 15 dakkada olsa emdi ama bugün 2-3 cekip sonra memedeyken sürekli uyuyor, ne yapsak uyanmiyor.gazini falanda cikariyoruz ama yinede ayni.sizce neden olabilir
Tgbdmr Rnsvdlk söyle bana söyledikler hemşirelerin emzirirken ustünü çıkarın..bodyle kalsın. Ayaktan uyarın emmeyi istemediğinde
Arendeniz Rnsvdlk mutlaka uyandırıp emzirmeye çalışın sarılık olmasın sakınn. Ayağını gıdıklayın burnunu sıkın emmeyi bırakınca çenesinin altını okşayın uyarın.
Rnsvdlk Tgbdmr gösterdiler ayagini da yanagini da uyardik ,süt yok desem hala o kolostrum denilen süt geliyor , 3 en fazla 4 defa cekip sora uykuya daliyor ve ne yaparsak yapalim uyanmiyor