birsenn Kızlar hayat hastanesinde doğum yapan var mıı ?? Memnun kaldınız mı kalmadıysanız şikayetlerinizi yazar mısınız doğumuma az kaldı Allah nasip ederse orda doğum yapmayı düşünüyorum cok merak ediyorum yardımcı olun lütfeenn😊😊
Dmlsnmzz Hayat hastanesını bende merak edıyorum arastıracagım hastanelerden biriydı yazmanız ıyı olmus
Minikbebek Ben özel hayat hastanesine gidiyorum nasipse doğumumu orada yapmayi düşünüyorum çok ilgileliler gercekten ben tavsiye ederim
Ebruadaduru Hayat hastanesine ilk 1 ay gittim. 1 ayda 3 kez muayneye çağırıldım. Bi skıntı olmadığı halde. Ve çok küçük bir hastane ben pek memnun kalmadım açıkcasj. Doktorum murat polat tı. Şimdi egepol e gidiyorum 4 aydır çok memnunum.
Minikbebek Kişide kişiye değişir benim doktorum ayda 1 çağırıyor bende memnunum Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Minikbebek birsenn sadece mine hanim daha pahalı diğerleri daha uygunmus ben doktorumdan memnunum ondan gidiyorum sosyal güvenlik güvencemiz var onla ilgili değil doktorlar alakaliymis
SezinVatansever Bana da Mine hanımı önerdiler çok iyi doktormuş ama bilemiyorum şuan özel Tınaztepe hastanesine gidiyorum
Minikbebek SezinVatansever ben 2 defa gittim aylin hanimdi doktorum ama doğum için çok pahalı muayene her yerde aynı 75 80 civari ama tınaztepe hastanesinde tahlil tetkik her ay yapıyorlar 2 defa gittim ikisndede 120 tl ye geldi bütçemizi aşıyor diye ben hayat hastanesine gittim gerçektende çok memnunum