Melekkirbas Nuraslanklc ben 3üncü aydan beri günde bir tane osteacare kullaniyorum.oğlumdada kullanmiştım kızımdada iyi geldi pahalı ama tavsiye ederim
Fatmanzmgl Nuraslanklc bn suan magosit kullnaiorum ama yetmio geceleri özelliklede bacak agrisindan uyuyamiorum smdi dktor baska bitane verdi toz seklnde .Osteocare mi ne var ondn alcktm arkdsm cok memnundu bn gebelere önermiyrum dedi almadm bnde
Adanur Fatmanzmgl magosit bana ishal yapmıştı canım oyuzden kullanamıyorum. Suan kullandıgın nasıl yada ishal yapıyor mu
Nuraslanklc duyguyalnizcetin evet prospektüs tede öyle yazıyor 🙄 kramp adına birşey görmedim sanırım diğer ilacı almam gerekecek
duyguyalnizcetin Nuraslanklc hekiminize de sorun bence neden yazdığını yanlışlıkla yazmış gibi geliyor bana
Nuraslanklc Elifkacar valla bende bilmiyorum işte sağlık ocağındaki doktor verdi yoksa doktorun söylediği başka ama sigorta karşılamıyor diye kendisi başka yazdı aile hekimi
Ezgimrt1 Nuraslanklc bende de var ama bana acı geliyor suya karıştırılan ben sade soda içiyorum çok şükür içtiğim gün kramp girmiyor
Tucme Bende bir aydır magnorm kullanıyorum Bunalacak başladığım dönemlerde müthiş gece krampları yaşıyordum öyleki uykumdan ağlayarak uyanıyordum resmen başladığının gecesinde şak diye kesti. Cansın magnorm ♥️
Bebisveannesi Nuraslanklc Magvital 👍🏻 Akşam yemeklerinden sonra yarım bardak suda eritiyorum, toz şeklinde.
Kubuuu1 Nuraslanklc magnorm kullanıyorum sigorta da ödüyor hatta ben memnunum çok şükür iyi geliyor. Kramp olan günlerde kullanıyorum her zaman içmiyorum
Kubuuu1 Nuraslanklc bana kendi doktorum yazmıştı ben de ödemez sandım hatta çünkü hep özel ilaçlar yaziyodu ama ödemişti 😊
Bsrkoc Nuraslanklc magosit kullanıyorum ve beni çok rahatlattı sigorta da karşılıyor sizin kullandığınız suda eritmeli olanlardan mı ? Eğer öyleyse bilmiyorum ama Benim ki hap günde 1 tane içiyorum
ZehraAlbayrak Nuraslanklc magnimore iciyorum basta sabah 1 aliyodum artik gece yatmadanda aliyorum 2 oldu yani. Gece cok kasiliyo cunku karnim zor uyuyorum iyi geliyo