Nevinnn Kızlar travel sistem bebek arabasi alıp da pişman olan varmı çok kararsız kaldım baston al diyolar kime sorsam hafifliği yüzünden ama ben çok kararsız kaldım bastonuda öne dönmüyo diye çok istemiyorum ama
Seda_123 Nevinnn Aynen banada herkes travel alma.satmak için uğraşıyoruz diyorlar bende e bebekte joie muze xl var pusetide var baston ama çift yönlü değilmiş yeni öğrendim çok beğenmiştim ne alacağımı bilmiyorum yaa kafam karıştı 🤦♀️
Nevinnn Seda_123 oda travrl diye biliyorum ben internetten baktim canım ya bakalım nolucak fikir olur diye yazdim millet kaynanam soyle boyle diye post olsa dolup tasar soyle soruda kimse yazmıyo
Ceylizm Ben travel sistem almayı düşünüyorum kimin ne dediği önemli değil bence önemli olan bizim rahatımız Çok amaçlı olması benim için çok önemli bu arada pierre cardin travel setine bayıldım.
Prettymomy Vallahi en başından beri bastonlara tü kaka diyen biriyim 😂görselliğe önem veririm normalde ama istisnasız kime sorsam yakınım tanıdıklarım hepsi traveldan çok kısa süre sonra baston aldı. İki kez masraf ettiler. Ben zaten kışın doğum yapcam bebeği arabayla çıkarana kadar 6 aylık olacak bu yüzden tercihimi tam yatan baston bir modelden yana kullandım doğumdan itibarende kullanıma uygun(chicco liteway3) bu arada hastaneden çıkarırken ve ilk zamanlar kullanmak için pusetim var tek olarak o da ablamdan geldi 5 ay kullanılmıştı sadece
Kevs Ben de travel sistem istemiyorum. Daha araştırıyorum ama Casual sonic ,maxi-cosi zelia, prego piccalo, kraft evo çift yönlü ve doğumdan itibaren kullanılabilecek arabalar bunlar üzerinde yoğunlaştım
Dorukunannesi95 Dooana arabalari cok guzel cok hafif ve hemen katlanip oto koltuguna dönüşüyor ama pahali yaa :/
Seluna Dorukunannesi95 bende bayılıyorum ona, almak istediğim tek araba o ama cidden çok pahalı. En son Trendyol’da bakmıştım. 3300 liraydı. Gerçi yerden tasarruf ettiriyor süper bişey o ayrı ama :)