Canım geçen hafta cuma günü ona gittim ilk defa 7+3 haftalık hamileyim korkularım vardı kalp atışı için gitmiştim çokta heycanlıydım. O kadar iyi o kdar güler yüzlü o kadar içten biri ki.☺ Bundan sonra devam edicem kesinlikle mükemmel bir doktor Çarşamba günü sabahtan yine gidicem gelirsen görüşürüz☺