Merve5866 38 haftaligiz kalp atislari düşük cikti serum takildi tekrar bakildiginda duzeldi eve gonderdi doktor hareketlerini takip etmemi soyledi bu durumu yasayan varmi
Deletedmom3 Merve5866 ben yasamadim ama neden riske atiyorsun? Senin yerinde olsam hemen sezaryen olurum
Merve5866 Hersey normal suan dedi eger sorun devam etseydi dogumu baslaticakti ama simdide ben evham yapiyorum bisi olursa ben anlamam die😔
Deletedmom3 Merve5866 yani bisey olursa hersey icin cok gec olabilir sahsen o riski goze alamam haftanizda gelmis zaten 38 haftada bebek gelisimini tamamen tamamlamis oluyor. Hareket ettimi diye dinleyip stres olmaktansa gidip sezaryen olurum yanimda yatiririm