Asyas Merhaba ben 23 haftalık hamileyim fakat son 2 haftadır boğazımda aşırı bir yanma hissi var ve yemek yerken bunu daha fazla hissediyorum aynı şeyi yaşayan varmı 😖 ilk hamileliğim olduğu için baya tedirgin oluyorum
Oznrryldzz Canim b3nde yasadim halada yasiyorum bunu her gebede oluyordur eminim normal yani doktoruna soyle sana gaviscon die bi surup verecek abartisiz 5 dakika icinde geciyor :) Asyas
Bserappp Asyas ne yazık ki bende yaşıyorum aynı şeyi 33 haftalığım 2 haftadır daha da yoğun 😔 Gavisconu da içemiyorum iğrenç Bi şurup çekiyorum böylece :(
Oznrryldzz Asyas rica ederim benimde ilk gebeligim ilk baslarda aldiris etmiyordum fakat bebek buyudukce artiyor bu eksime o yuzden sen haberdar ol aksatma doktoruna soylemeyi :) Asyas