Cereninbebisi canım bende hamilelikten önce yaşadım çok zor bi durum kaşıdıkça kaşıyasın geliyor, soğuk suyla rahatlıyorsun ve benim kullandığım bi krem vardı onu sürünce rahatlıyordum ve geçiriyor arı “ travazol” tabi hamilelikte kullanılabilir mi bilmiyorum doktoruna bi sor istersen