Sibl8 hangi ay doğum yapacaksın kuş bebeğiyse baya bir masraf oluyor eğer yaz bebeğiyse daha rahat zıbınlar badiler yetiyor benimki kış bebeği aldığım seyler atlet zıbınlar 5 er tane 0 3
3 6 takımlar 0 3 ten 5 tane alt üst tek alt 0 3 3 tane aldım uzun kollu zıbın 03 aylık 5 tane aldım 0 6 aylık ta uzun kollu zıbın 5 tane aldım 0 6 takımlardan 5 tane 3 er Tane de tulum aldım bide polarlı takım aldım kış için üşümesin diye babanesi ananesi de bir sürü takim falan aldı bakalım bol eşyalı oğlan olacak Allahım bahtını güzel etsin 🙏 benimkiler bu kadar