Yagmur11 37.haftamdayım yürüyüş yapınca sancım çok oluyor acaba açılmam mı oluyorda ? Bende bol bol yürümeye çalışıyorum sancılarım çıktı nst de açılmam yoktu malesef
Suziiaannee Yagmur11 bende 37+1 im canım normalde hareketli idim sonra bir aydır zorunlu istirahat verdi doktor şimdi biraz uzun yürüsem çatım ağrıyor baldırlarım sızlıyor 😑 norml diye üstelemiyorum nst de normal hep
ikiKizAnnesi_ Yagmur11 İki gün sonra 37 haftalık oluyoruz biraz fazla yürüyüş yapınca benimde çok ağrım oluyor sanki doğum yapacakmış gibi😏 geçen hafta doktordaydım sancı açılma yoktu ama doğurmakk istiyorumm artık😂