Hansa32 Kızlar 6 haftalık hamileyim idrar testi yaptırdım enfeksiyon çıktı doktor ilaç verdi korkuyorum kullanmak istemiyorum su ile atabilir miyim sizce me yapmalıyım ?
Gizemabc Hansa32 doktorunuzun verdiği ilacı kullammalısınız bence. Enfeksiyon olmayan gebe neredeyse yok mAalesef
Pericinar07 Hansa32 kullanmam lazım idrar enfeksiyonu tehlikeli benimde vardı ilaç ıctim geçti ve tekrar oluyor galiba doktorun söylediğine göre erken doğuma neden olur hem bol bol su iç hemde ilacı kesin kullan m.etme bebeğe zararı olmaz doktor verdi sonucta
Hansa32 çok teşekkürler canlarım sağ olun cevaplarınız içiN düşük geçirdim 4 ay önce o da 6 hafta idi progestan kullanıyordum ondan sonra leke geldi bebeğim düştü o psikoloji ile ilaçlardan korkuyorum Allah hepimize yardım etsin
Sevvalkeles79 Hansa32 ever kullandm 1 aylik gebeyim her hamile yasyor zaten bu durumu enfeksiyon icin suya koymalik ilac verdi ictim cok su ic ddi ictm suan gecti cok su ic ilacida iceblrsn
Sekerpare Hansa32 kullan cnm enfeksiyon yapiyör yanma kaşıntı bende kullandım antibiyotik ve tek kullanimlik
Unlcsk Kullan cnm bende de çıktı kullandım tek kullanımlık zaten bol su ile iç hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle. Kullanmaman daha kötü enfeksiyon gebelikte iui olmuyor çözümü varken bekleme
ilknuryzc1 Hansa32 çok güçlü ağır ilaçlar değil zten cnm banada verdi. Bi hafta sonra gittim yine yükselmiş hamile olmasan güçlü ilaçlar veririm kökünü kazırdık. Hamile oldğun için verwmiyorum dedi. Her hafta gözetimdeyim bol su iç dedi
AlparslanHilalCengiz Hansa32 ben de aynı problemi yaşadım, hem tek kullanımlık toz verdi hem de antibiyotik. Yalnız antibiyotik bağırsak floramı mahvettti, üç hafta ishalden kurtulamadım😣