uday Mrb arkadaşlar ayda bir kere bir parmak sigarinin külünü yalamak ve külünü izmaritini felan koklamakta içmek kadar zararlı mı sizce 😥😥😥
_ikra_19 uday canım sigara külü toprak gibi şeylere ihtiyaç duyuyorsan bu demir eksikliğindem kaynaklı bir durum doktoruna gittiğinde durumunu söyle demir için yardımcı olur fakat sigara içmemek için yapıyosan yapmamaya çalış bu bebeğine zarar verebilir
uday Sebla55 ya 7 sene içtim eşim evde hiç söndürmüor habire içiyor ben gebe olduğumu öğrenince bıraktım ve bu aya kadar böyle birşey yoktu bende ama şimdi külünü yiyesim geliyor tek onu değil aynı şekilde sobanın külünü de😥😥😥
uday Derya12 yok bende bu hafta başladı bende tek o değil soba kulu oje boya kokusu yapıştırıcı vsvs bunun gibi şeyleri yiyesim geliyor
uday MinikMucizem42 elimde değil inanki bu hafta başladı oda sadece ona karşı değil soba kulune felanda karşı başladı 😥
1987gokce uday benimde eşim annem sigara içiyor ama ben yanımda içirmiyorum ya apartmana çıkıp iciyolar ya da camda uyarın Eşinizi. Misafirlere gitsemde söylüyorum yanımda içmeyin diye hicbirsey evladimdan kıymetli değil. Geçmiş olsun acil şifalar dilerim 😊
Zera_ER uday ay ben sana kıyamam cok tatlısın😂 İlk defa duydum böle bisey 🙈 Mantıken en saglıklı insanada zararlıdır kül nedir ya 🙈
EnginDenizim Elbette zarari vardir cok sacma gelecek ama arkadasim hem icerdi hem avucuna dokup yerdi sigara külünü baska bir arkadaşımda toz deterjan yerdi. Toprak yiyen bile vardi. Bence doktorunuza bir sorun degerlerinizden biri düşük olabilir
EnginDenizim uday benimde demirim düşük bu yuzden surekli türk kahvesi istiyor canım ama icersemde hic yukselmiyor az telveli icmeye dikkat ediyorum artik.
uday 1987gokce teşekkürler cnm söylüyorum adama ama aynı bildiği yapıyor gitmiş bana maske almış gelmiş yanımda içmek için diyorum çocuk dogana kadar alış hiç yoktan camda iç ama adam Dior sen çocuğu alır diğer odaya gidersin ben içerim Dior kaç defa kavga ettik onun yüzünden
1987gokce uday valla kucağına alsın bebeğini değişir yüzünü görsün bi onun kiyamaz bence. Ama mutlaka doktora git canım belirt sıkıntını yazık yavruna da sana da
uday Zera_ER 😥😥😥hiç deme ya öncede vardida bukadar değildi bu hafta görsen sanki aş eriyorum deli olacam kendimi zor tutuyorum demir eksikliği var ama ilaçta tafar etmiyor