Sema_297 Ben çok heyecanlıyım ve normal doğum sancılarım düzenli 1 cm açılmam var doktorumdan rica ettim evim yakın diye evde çekiyorum sancimi. Uzak olsaydı yapıyordu yatışımı şiddetlenirse suyum nişanlım gelirse gidicem ama sabah 9 da kesin hastanedeyim😍❤️🧿😂