Raulunmamasi Kizlar bugun doktorda olduk 35+5iz 2600dedi kilosunu bebisin😊 sizce nasil? Bide suda azalma ve plasentada yaslanma oldugunu soyledi doktor.. 37e kadar bekleyelim sonra bakariz dedi bu durumu yasayanlar varmi?
BirVeraAnnesi35 Raulunmamasi 35+0 da 2800 gr 48cm di ama ıkı hafta önde gidiyor demişti oyuzden bnce normal kilosu maşallah diyelm😊