Esmagunca Kızlar mandalina fazla tüketiminin zarsrı olabilir mi bir de limonun? Bazen fazla su içmekten bulanıyorum tat versin diye limon dilip suyuma atıyorum
Rukiye2709 Esmagunca kanama riskin varsa ekşi ve kırmızı şeylerden uzak durmalısın (nar, limon, mevsimi değil ama vişne kiraz)
Ilknur_emin Esmagunca yok balm ben başından beri. Limonu mandakinayi o kadar yiyorum ki hele mandalinayi haftada 3 kg bitiriyorum tek başıma dün 2 kg almışiz bugün 1 tane kalmış 😁yarın tekrar gidip alicam
SuleDoruk Ilknur_emin yine de çok fazla. İki porsiyon şeklineide tüketin. Oda 2 yada en fazla 3 adet oluyor
baby10 Esmagunca mandalina da c vitamini var var ve depolanmayan vitaminlerden fazlası idrarla dışarı atılır yani günde 2 yada 3 tane yersen faydalı özellikle gripe karsi
SuleDoruk Esmagunca meyveler de fazlaca şeker vardır. Ve doğal şekerin de fazlaca tüketilmesi kan şekerinizin birden yükselmesine sebep olabilir. O yüzden dikkatli tüketilmesin de fayda var 🙃
secret006 Bende günlük bir kilo bitiriyorum valla aslında direnç sağlıyor ve bulantımı durduruyor ben yararını görüyorum
Babykz_ Esmagunca Ben her sabah kalktığımda bir bardak limonlu ılık su iciyorum gün icinde de hergun mandalina yiyorum 1 tane olmak suretiyle simdiye kadar bir zararını görmedim.Arkadaşın dediği gibi herşeyi dozunda tüketmek lazım.