Bsrtrcl inşallah bi problem çıkmaz canım benim ilk kaybım da bakılmadı bizde ne olduğunu bilmiyorduk ilk kayıplar normal dendi ikinci de ben korkmaya başladım hep mi kaybedicem diye sonra özelde ki doktorumu bulduk şükür ilgilendi bilgilendirdi bizi kan da pıhtılaşma çıktı şimdi biraz ara verdik psikolojik olarak rahatladıktan sonra yine denicez hayırlısıyla inşallah