Elifdddd Merhaba 38+0 haftalık hamıleyım karnım ağrıyor bugün gittim ntsye bağlandım sancı falan cıkmadı bu ağrı neden olabılır Ultsondada baktı bısey demedı ama aksama doğru sankı daha bı fazlalastı😢