Seyma42 canım ben de 5 ay kullandım gebelik oluşmadı. Bu ay doğum kontrol hapı kullandım adet olunca aşılama için tedavi göreceğim ilk defa. Bence femara kullanınca progesteron sonucunuz 5in altında çıkmış bu yüzden yumurtlama olmadığını anlamıştır ya da yumurtalar gelişmediği için fayda etmemiş demiştir.size diyeceğim şu, ilk aylarda daha az etki ediyor femara ama daha sonraki aylar yumurta 22ml falan oluyor gayet de güzel yumurtlama oluyor. Tabi yumurta tembelliğiniz ne derece bunu bilemiyorum. Bol yürüyüş yapın yumurtalar aktif hale geliyor hareketle bilginiz olsun. Benim yumurtlamam çok güzel olduğu halde hamile kalamadım