Sevo9090 Herkese merhaba. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirse cok sevinirim. Bazı sorularım var. Normal gebelikte 32.hafta izne cikabiliyorken ikiz gebelikte 30.hafta mi çıkılıyor? 30.hafta çıkılıyorsa rapor alıp 2 hafta daha calistik diyelim , o 2 hafta dogum sonrasina ekleniyor mu? Normal süre 40 haftadan mi hesaplaniyor? Oyleyse 37.haftada dogurduk diyelim , kalan dogum oncesi izin haftalari yaniyor mu?
tgbasaritas Sevo9090 ikiz gebelikte 30.haftada cikiliyor. Ben 30.haftami haftaya dolduruyorum doktorum raporunu yazalim diye cagirdi ama diger sorduklarinizi bilmiyorum.30 haftadan 1gun bile fazla calismak istemidgm icin hic arastirmadim😅😅
Nesexx Sevo9090 30. Haftada izine çıkabilirsiniz erken doğum olursa doğumdan sonra kullanıyorsunuz eğer 2 hafta fazla çakılırsanızda yine o da doğum sonrasına ekleniyor. 30. Haftada çalışır raporu almanız gerekiyor
Sevo9090 tgbasaritas 30.hafta direk 30+0 olan dii mi? 30+6 seklinde bitirmeye gerek yoktur heralde :)
Sidelya 36. Haftada doğum yaptım 40 olarak sayıldı çalıştığım süre doğum sonrasına aktarılmış oldu. Bilmiyodum böyle olduğunu işe başlamayı beklerken 1 ay daha iznimin olduğunu öğrenmiştim ☺️