Sevilypc Kızlar servikal yetmezlikden dolayı 13.haftada dikiş atıldı. Herşey yolunda gidiyo gidecek derken 22.haftada bebeğimde ense kalınlığı ve böbrek genişlemesi çıktı. Maddi durumlardan dna testlerini yaptıramadım her şekilde kabulum dedim. Ama gün geçtikçe içimde dert oldu. 31.haftada sancım tuttu hastanede yattım daha sonra evde yattım şuan 36 haftalığım çok şükür ama her gece artık rüyamda bebeğim doğuyo ve ben ona yaklaşamıyorum 😔 sormak istediğim şey ense kalınlığı çıkıp sağlıklı bebeği olanlar var mı 😔 herşey allah tan ama herkes bebeğinin sağlıklı olmasını ister 😔 lütfen bana da bi şeyler deyin şimdiden sanki depresyona giriyorum gibi 😑😑😑
Zehra006 Sevilypc benim teyzemin bebeğinede Ense kalınlığını söylemişlerdi hatta maalesef teyzem aldırmayı bile düşündü. şimdi 3. Sınıfa gidiyor fiziksel ve zihinsel olarak hiç bir problemi yok çok şükür 🙏🏻 Dua edin bol bol herşey Rabbimden ♥️🥰
Zeynepayaz Sevilypc canim sen içini ferah tut benim oğlunun da ensesi normale göre kalın cikti ama cok sukur gayt sağlıklı bir bebek olarak doğdu suan 3 yaşında. Sen dua et hayirlisi neyse o olur
Ysmgns Sevilypc teyzeme direk down sendromu var dediler ama bebeği gayet saglıklı sen içini ferah tut rabbime güven bol bol dua et
Meltemkskn Sevilypc canım şakın bunu düşünüp canını sıkma kaç kışıye söylenip sapasağlam doğanlar var etrafımda lütfen üzülme
Sevilypc Zeynepayaz maşallah canımm rabbim bağışlasın inşallah bende doğumdan sonra böyle yorumlar yazıp umut olurum birilerine 💕🤲
Sevilypc Ysmgns içimi mümkün olduğunca ferah tutuyorum canım ama rüyalarımdan çok etkilenmeye başladım 😑 geceleri uyuyamadıkça içim daralıyo aklıma geliyo sürekli 😑 inşallah sağlıcaklıdir benim yavrum da 🤲
Ysmgns Sevilypc inşallah saglıklıdır rabbim içine ferahlık versin senin için dua edicem canım Rabbimden umut kesilmez
Sedos2020 Sevilypc benim yengeme demişlerdi dawn sendromu denildi %90 ama sağlıklı bir bebek dünyaya getrdiii.
Symsglm Sevilypc komşumuzun oğluna söylemişlerdi kadın 9 ay ağlayarak geçirdi. Doğumdan sonra baktılar ki hiç bir şeyi yok.genetik oluyormuş vücut tipiyle ilgili hiç kendi moralini bozma Allahın izniyle hiç bir şeyi yoktur
Sevilypc Symsglm benimde hamileliğim son aylarda zehir olmaya başladı canım inşallah bende doğumdan sonra feraha ererim 🤲💕
Sevilypc Sedos2020 inşallah canım ama nasıl yapılıyo bilmiyorum ki 😔 10 gün sonra bu postu nasıl bulcam ?
Esir Sevilypc ben o yüzden hiç bir testi yaptırmadım olmasa bile o kaygı o endişe insanı yer bitirir hiç bişey olmucaktır emin ol saglıklıdırda kimse bilemez içerdekini rabbimin emaneti içini ferah tut🙏
Sevilypc Esir inşallah canımm🤲 inanki düşündükçe çok kötü oluyorum 😑 bu testleri yaptırsak bi dert yaptırmasak ayrı bi dert. Inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım 💕🤲