Merveeex Canım cok şiddetliyse hastaneye git gerçi kanama olmadığı taktirde tehlikeli olmuyor ama garanti altına al. Bide suan vücut kendini gebeliğe hazırlıyor rahim büyümeye başlıyor o yuzden agrı oluyor bende 18 haftalığım hala oluyor kaşık agrılarım
Merveeex Nsnl normal canım o zmaan dedğim gibi rahim büyüyor rahim altındaki bağlar gerildikçe agrı yapıyor
Derya_1 Bendede aynı ağrı vardı ben doktora gittim normal dedi parol iç çok ağrın olursa dedi tabi sen Gine’de doktora sorsan daha iyi olur ilaç konusunda