Merveyrdm2303 2365gr doğdu ilk doğduğunda ağladı bi sıkıntı yoktu elbiselerini beklerken inlemeye başladı benim dikişler atılıyordu. Erken doğduğu için yeni doğana alıcaz dediler götürdüler akciğerlerinde sıvı toplanmış biraz tekrar film çekiceklerdi temiz çıkarsa 2 güne taburcu ederiz dediler yarın bilgi alıcaz bakalım hayırlısı 💐bi sorun yoktur umarım. 🤲❤️