Aysenur2711 Merhaba arkadaşlar ben 6+4 haftalık hamileyim. Grip oldum ateşim var ve elimi kaldıracak halim yok. Mide bulantısı çok var. Nane limon içtim fayda etmiyor bulantiya. Yardımcı olursanız sevinirim
Ecelif Aysenur2711 canım kemik çorbası iç biraz limonla iyi geliyor ılık birşeyler iç kendini susuz bırakma ıhlamur da çok tüketmemek şartı ile günde 2 fincan demişti bana doktorum
Guguk Aysenur2711 bol protein ağırlıklı beslen. Zencefil limon çayı iç ve dinlen ne yazık ki başka yapacak bişe olmuyor. Tavuk et suyuna çorbalar vs bulantı için sea bant bulantı bilekliği deneyebilirsin Zencefil de içince çok iyi oluyor