DYM Kızlar bi hafta ongun kadar olcum yaptim şeker ölçümlerim hep sınırlar içinde çıkıyordu diyete uyuyorum lakin bi kaç gündür bazı öğünlerde yüksek çıkıyor aksi gibi az yediğim öğünler yada tam dikkat ettim dediğim sebebi ne olabilir sizce canım sıkılıyor öyle yüksek görünce bu aralar hastayım biraz onla da ilgili olabilir mi