NurBulut96 canım kan değerlerin düşük Doğuma gitmek sana çok zarar verir. Zorda kalınırsa çok da yüksek mg verirler bir sürü yan etki olur o zaman ya da kan verirler ki perişan olur insan Doğum üstüne aşırı halsizlik, bağışıklık düşer. Doğal beslenme ile tüm vitaminleri almak mümkün olmayabiliyor çünkü emilim sorunu da var. O yüzden bence doktorunu dinle. Çok çok kötü İçerikliyse ilacın gynoferol gibi bi isim sanırım herkesin huylandığı, çok daha temiz içerikliler var onlardan kullan. Eczaneden yardım isteyebilirsin
Bende boyar madde ya da titanyum dioksit vs kullanmak istemiyorum ama asla bırakmıyorum kullanmam gerekiyor diye naturel vitaminleri buluyorum bitkisel kökenli yan içerikleri az olan onları içiyorum