Melek93_92 Meraba guzeller şimdi 26haftalik olduk ama hayla sutum gelmadi bu normalmidir bilgisi olan yoksa benimle ayni durumda olanlardan yardim bekliyorum simdiden tesekurler hepinize
Senemunlu Melek93_92 ben 37 ym bendende gelmedi halada yok ama hassasiyet ve bazen beyaz kurumus tortular goruyorm. Bence sakin olmak lazm her insan yapisi farkli
Nese_anne Melek93_92 doğum yapmadan süt gelmezki canım 35 haftalığım bende hele bir doğum yap ondan sonda gelır sut merak etme
kaan Melek93_92 Doğum yapmadan gelmemesi zaten mantıklı olanı. Sen Doğum yapınca kolostrum denen o ilk sütü bebeğine içireceksin ki en faydalı şey de o. Neden şimdi bekledin sütü merak ettim.
Melek93_92 Nese_anne oyle diyorsunuzda ama oglumda yani ilk hamilemde 20haftadan baslab sut gelmayi baslamisdi ondan endiselendim😁😁
Bsrztrk Canım plesenta rahimden ayrılmadan süt gelmez yani doğum yapman lazım hamilelikte bazen göğüsten sıvı gelebilir bu süt değildir. Göğüslerinlede oynama sıktığında oynadığında salgılanan hormon erken doğumu tetikleyebilir.
Nese_anne Melek93_92 ilk doğumunda hormonal bır sıkıntı olmustur dr da sorabılırsın sıt gelebılmesı ıcın bebeğin doğması gerekir hamıle olmadan süt gelen de duydum ben fakat bu olması gereken durum degıldır aksine olmaması gereken bır durumdur
Berdogan Her zaman yaşanan bi durum değil. Ben ilk hamileliğimde hiç süt gelmemişti doğana kadar . Ama şuan 35 haftam bitiyor 32 de sıkınca geliyor damla damla ama sıkmıyorum çok önemli ilk süt
Buseeeeee Süt doğum yapmadan gelmez benimde yoktu hiç sarı akıntı bile yoktu doğum yaptım 2 saat içinde geldi bunu takılma bence hem haftan erken canim normal zate o gelen sıvıda süt olmuyor .
Rbs111 Melek93_92 süt gelmez kim. Benden geliyor ama süt değil şeffaf sıvı. Dert edilecek birşey değil ki bu
Badevehande Göğüs ucunu hafif sıkınca şeffaf sıvı gelir oda uyarı yapıyor sıkmayın ağız sütü deniyor onada bebeğe çok faydalı
Seda_123 Melek93_92 Bende 26 haftalığım göğüslerim sızlıyor süt geliyor galiba bi sıvı var ama bu kişiden kişiye değişir illa gelecek diye bisey yok