Rneslihan Sonunda ben de karar verdim . Anahtarlık yaptıracağım.çınar yaprağından ve ufak kuzey yıldıZı olacak yanında . Bir de hacı Şerif’ten çikolata 🍫 istedim . Çok güzel paketlemişler .hızlı kargo geldi çok memnun kaldım.
Rneslihan HilalYldz siparişi verdim kendi tasarımım . Siparişler perşembe günü çıkacak o zaman fotoğraf yükleyebilirim .internetten sipariş vermedim.bu işi yapan bir iş yerinden yaptırıyorum.
Rneslihan Denizay Tekirdağ Ergene de organizasyon işi yapan bir yerde . Üstelik çok uygun fiyat verdi tanesi 1.5 liradan . İnternette 3 liradan aşağı yoktu
defne55 Delal123 kız bimde kare çikolata mi var hangisi ben ilk defa duydum varsa öyle bisey bende yapayım 😂
novice_mom ozguk Çok teşekkür ederim ☺️ Hepsini instagram dan çeşitli sayfalardan yaptırdım. Aynayı Sk organizasyon, kutuyu boxcityy ve makromeyi de mitis.florista sayfası
Gulsevm Delal123 sanırım aynı şekilde yaptik 😂 wonne cikolatasini alıp ismine özel haline getirdim harika oldu😂
Gulsevm defne55 suan kendi evimde degilim canim misafirlikteyiz ama ınstagramdan fikir alarak yaptim atıyorum hemen😊
Gulsevm defne55 https://hizliresim.com/JVMNRQ bu şekilde etiket çıkarttım folyoya sarıp etiketi üzerine yapıştırdım 150 adet madlen çikolata ve etiketi 25 tl ye mal oldu cok aman aman şatafatlı birsey yapmak istemedim zaten yırtılıp atılacak o yuzden eve gittiğimde de fotografini atarim yine mutlaka 😊 https://hizliresim.com/LvXNJo bu şekilde sadece etiket farklı 😊
EAK Rneslihan Canım ben kendim yaptım https://eksiup.com/p/j427528093gm hastanede bunu dağıtacağım.İnternette tanesi 2.25 ben matbaacodan kartona bastırdım boncuk ve ip alıp yaptım tanesi 1liraya bile gelmedi nerdeyse.40ında da http://www.tema.org.tr/web_14966-2_1/entitialfocus.aspx?primary_id=1889&type=93&target=categorial1&detail=single&sp_table=&sp_primary=&sp_table_extra=&openfrom=sortial bundan düşünüyorum Allah nasip ederse.
Rneslihan EAK ellerinize sağlık çok beğendim ve ekonomik olmuş .üstelik yazısı da ayrı motive edici ❤️
mavis-love Gulsevm çok güzel olmuş madleni nerden aldınız acaba ve etiket kutu felan toplam hepsi 25 tl çok uygunmuş tam nerelerden aldığınızı söylermisiniz bende düşünüyorjm kendim yapmayo