mnli Rneslihan ben lavanta kesesi aldım üstüne de pleksilere adını bastırıp yapıştırdım bir de isimli çikolata yaptırdım hacı şerife
Hulyasyn https://www.instagram.com/p/B1QHeHEBq81/?igshid=18sfio81pm8nl ben buradan sabun yaptırdım ve aynı Zamanda da çikolata dağıtıcağım
Gozde01 Rneslihan ben magnet yaptırdım en azından dolaba koyuyor insanlar boşa gitmiyor ben öyle düşünüyorum anahtarlık yada başka şeyler isimli kullanılmıyor atılıyor bi köşeye . Şeker ve isimli çikolata şekersepetim den başkada birşey yok🥰
Svldlrbsy Rneslihan https://instagram.com/benim_dunyam_06?igshid=1howud62xuet3 sayfayı inceleyin isterseniz 🥰
Tgce16 Rneslihan sabunhanim var o çok daha uyguna yapıyor bir bakın isterseniz ben oraya yaptırdım 3 TL https://www.instagram.com/p/BuEYJ83F3Fc/?igshid=1ak8hvhwfp086
Fatma1663 Üzerinde isim yazılı el kremi yaptırdım. Hacıseriten isimli çıkolata yaptıracagım. Şeker ve şerbet dağıtacağım
Busraoz Rneslihan https://eksiup.com/p/3k2716738tbu https://eksiup.com/p/8b271674fd6u Farklı renk ve modellerde bunlardan hazırladım. Kutulara koyucam isimlikle beraber hasır ip geçiricem😇
Rabia_akin Busraoz canım o kutuları nerden temin ettin acaba 😍 bende kendim dağıtmak icin anahtarlık yapıyorum ama kutu bulamadım bu şekilde çok aradım 🤦🏻♀️
Busraoz Rneslihan Daha taranmamış hazırlanmamış hali ama teşekkür ederim. https://eksiup.com/p/kb271687yxuc Bu şekilde olacak inşallah 🙏🏻 İsimli çikolata ve şu şekilde duvar süsü yaptım terzide kesilmesi kaldı sadece😇 https://hizliresim.com/GZgRjr
Delal123 20MB'a kadar BMP, GIF, JPG, PDF, PNG, TIFF, WDP, WEBP, ve XCF türünde dosyalar yüklenebilir.