Pmbyy Kızlar bebeğim plasentanın aşağısına inmiş ve dokununca alt bölgeler acıyor. 37.hafta yeni bitti. Geliyor mu sizce???
Pmbyy Nis Bilemiyorum işte ilk doğumum da. Panik yapmaya başlıyorum. Dün kontrolde de doktor inmiş normal geliyor her an hazır ol dedi. Dedim daha açılma yok bekler iki hafta falan ama dokununca acıyınca sorayım dedim😔
Nis Pmbyy 37 den sonra bebek bekleniyor o yüzden demistir canım icini rahat tut nisan yada su gelmedikce stres yapma 😊
Pmbyy Nis İnşallah öyledir hep 40a ulaşırım gibi geliyordu. Tuhaf oluyormuş gerçekten☺️Sizin yakın mı