Peelll bende tercih etmedim . Çünkü ne olursa olsun bebeğimi olduğu gibi kabul edecektim. Zaten bu zeka testi olarak geçiyor yani önceden tespit edilip tedavi edilecek gibi bir durum da yok. 18 haftalıktan sonra detaylı ultrason yaptırıyorsun ve orada bebek de büyümüş olduğundan bütün organları damarları vs herşeyi görülebiliyor ve daha net bir sonuç alınıyor. Ayrıca da 2’li test bir tarama testi tanı koymuyor risk saptırıyor ve yanlış risk belirlenen bir sürü kişi var bebeğin sapasağlam ken onca vakit moralin alt üst olabiliyor. Tabi doktor lar bunun tarama testi olduğunu açıklıyor zaten onlar da ne görüyorsa onu söylüyor. Bu tamamen tercih meselesi ben detaylı ultrasonu beklemeyi tercih ettim daha net bilgi almak için.