Aytenkaratas Bende basından beri ilaç kullanıyorum canım ve hala içiyorum 2 gün önce doktorum artık ilacı bırak dedi ama ben bırakamıyorum dedim yani yapamıyorum içmeyince ölüyorum 😣 Doktorum da ilacın bağımlılık yaptığını söylüyor günde 2 taneden önce 1e düşür sonra tamamen kes ilacı dedi ama yapamıyorum gerçekten bağımlı gibiyim çok kusuyorum içmeyince sonra da elim ayağım titreye titreye ilacı arıyorum 😣 Ay nasıl bırakıcam ya 😒