Mrlbrk canım ilaçlardan oluyo işte ben gününden gününe adet olan insandım bir gün bile şaşmazdı eşimde sorun oldugu için tedavi görüyordum iğneler ilaçlar yüzünden adet gecikiyor vucudunu rahat bırakırsan olur ben hatta 2. Aşılamam iptal oldugunda 15 gün olamadığım içn doktouma gittim muayne etti olmak üzeresin dedi ilaçlardan gecikiyor dedi 2 gün sonrada adet olmuştum