Havva42 Hiç beklemediğim hayal etmediğim korundugum içinse hiç ihtimal vermediğim süpriz yumurtam anne olarak beni seçmiş başta nasıl olur desekte sağlıksız bir gebelik dediğinde saatlerce ağlamıştım herkez manyak mısın dedi 4. Çocuğun olacak sanki hiç yok gibi dediler çok zor bir hamilelik geçirdim kese yanı kanama alanları kısalan rahim boyu erken doğum sorunu ağrılar haplar mide bulantısı 37 haftaya gelmiştik benim vajinamın kemikleri öğle bir ağrıyordu ki yürüyemeyecek derecedeydim eşim kalk bi gidelim acile dedi acilde 2 cm açıklık var doğumun başlamış dediler ben sancılarımı evde çekecegimi söyleyip yatış yaptırmadım eve geldim bi güzel yemek yedim ortalığı topladım duş aldım ama hala şancı yok sadece akıntım biraz fazlalaşmışti ogluma sarılıp yattım saat gece 3 uyandım lavoboya gittigimde kanamam başlamıştı tekrar ped takıp uyudum sabah uyandım ev de herkez doğurmazsın falan diyor kahvaltıyı yaptım evleri topladım çocuklarımla vedalaştım ki en zor kısmı burasıydı büyük oğlum çok ağladı bir şey olursa diye neyse hastanede tekrar kontrolüm oldu 3 cm olmuştu açıklık yatısım oldu seni hiç beklemeyelim dediler suni sancıyı taktılar nts de başta 20 desibel olan ağrılar 45 desibele çıkmaya başladı ama dayanılmaz değildi biraz zaman sonra tmm içimden 100 desibele nasıl dayanırımki derken sancılar 90 100 desibelleri gördü sancı geldiğinde bol bol nefes alıp veriyordum aralardada bildiğim bütün duaları okuyordum hemşire gelip nts kapattı biraz dolan bakalım dedi lavaboda elimi yüzümü yıkadım geri yatağıma geldim sancım var ama çok sık girmiyor hemşire yatağına uzankontrol edelim dedi elini sokmasıyla ıkınmam bir oldu dur nefes al falan dedi ama imkansızdı oğlum fışkırırcasına suyumla beraber cıktı doğum haneyi hiç görmedim dikişlerim atıldı temizlendik şimdi mis kokulumla uyuyoruz her şey 3 saat sürdü rabbim evlat isteyenlere tez zamanda versin doğuracak olanları da bir avazda kurtarsın
HappyUmm Havva42 maşaAllah sonu çok kolay bitmiş Elhamdulillah Allah hayırlı bir kul eylesin evladını kesi atıldı mı Dikiş falan var mı