Cerenim benim bogazlarım çok kötüydü. Zencefil bal limon ılık suya karıstırıp tükettim. Birde sirekeyle gargara yaptım. Ama kbb ye de gittim hamile olduğumu söyledim augmentin yazdı kendi dr uma danısarak onuda kullandım. Yoksa antibiyotiksiz gececek gibi değildi canım. Yinede ek olarak diğer söylediklerimi deneyebilirsin