Kbra4663 bende öyleyim canım sayfalar dolusu göz yaşı dolu satirlarim var..bir gün eşimin bir lafına çok kırılmış ağlayarak kağıda dokmustum içimi..yırtıp attim sonrasında sanıyordum ama atmamisim yazdığım tefterin arasına kalemi koyup kapatıp çekmeceye koymuşum eşimin hesap defterleride o cekmecedeydi sonra ben babam gile kalmaya gitmiştim bir kaç günlüğüne oda hesap yapmak için defterlerini almış tabi benim yazdığım defterin arasındaki kalemi almak için açtığında yazılarımı görmüş oturmuş ağlamış okuyunca..bana hiç birşey demedi gördüğünü fln..sonra aradan bir sene geçti hamile olduğunu öğrendiğim gün cüzdanını acıpbiçinde benim yazdığım sayfayı çıkardı ağladi gene..eşim çoğu zaman şehir dışında çalışır on günden on güne gelir.okadar bunu okuyup ağladım ki dedi hiç bu kadar pişman olmamistim dedi bir senedir cuzdanimdaymis..beraber yırtıp atalım dedi bunu yırtıp attik ..belki konuyla alakası yok ama anlatmak istedim demem oki herşey geçiyor sabredin.uzmeyin kendinizi pocoslularin hemen hemen bir çoğu kendiliğinden hamile kalıyor boş yere yıpratmaya kendinizi..