herseyimmm canım böyle endişeler hepimiz yaşıyoruz komik değil haklısın korkmakta. Traktör konusunda fikrim yok ama 5 haftalık hamile inen trekking yürüyüşüne gittim eşim ve arkadaşlarımızla. Yürüyüş yapacağımız yere servisle ulaştık ve yollar o kadar kötü idi ki, sürekli sallandık. Traktör gibi diyebilirim yani. Ben de endişelendim ama şükür 8. Haftadayız. İçini ferah tut, Allah’a emanet