damlac bazi doktrlar cok masraf olmasin diye sürekli bakmiyor. İnan bazi doktorlar sadece para için her kontrolde kan istiyor benimde oyle oldu zaten ozel de kan vermek istemiyordum ben konustum bana zamanini soyleyin ben devlette vercem diye 3 kere tsh bakti sadece 15. Haftada gittiğimde konustum devlette a dan z ye baktirdim. 15 e kadar bakmadi tsh haric.
Tansiyonuda benim takip yapmamo söyledi.
Kiloyuda zaten daha onemli bir zamanda degilsin son zamanlara dogru sorar