babyelisa
Merhaba kızlar
Ben 20+6 dayım bugün akıntıyla karışık kanamam gel di yavaş yavaş geçmeyimce doktorumu aradım hemen gel dedi gittim kanamanın sebebini bulamadı bebekde çok iyi gözüküyordu hersey normaldi. Aynı şey başına gelen var mı sizce neden olmuştur? İş yapmadım ağır kaldırmadım birliktelik yaşamadım