SevincSaracc Kızlar 32.haftamdayım idrarda enfeksiyon çıktı doktorum iki ilaç verdi biri toz halinde suya katıp içeçegim diğeri ise fitil miş ...fitilin herhangi bi zararı olur mu kullananlar var mı
Cagla22 SevincSaracc bana da o haftada verdi şuan 35+4 üm hala kullanıyorum o fitil bayağı iyi geldi sende kullan cnm yoksa enfeksiyon erken doğum riski taşıyor
Deletedmom6 SevincSaracc Bende 28 haftadayım doktor fitil ve toz verdi kullandım fitili biraz ağrılarım fln durdu tekrar gittim enfeksiyon vardı doktor ilaç verdi ama fitil yararlı onu kullan bence
Cagla22 SevincSaracc evet canm gece uyumadan önce kullan çok iyi geliyor o biraz akıntı oluyo kullandıktan sora normal oda bide bol su iç
SevincSaracc Deletedmom6 aynen benim de biraz agrım var özel bölgem de enfeksiyon dan oluyormuş demek ki 🙄
SevincSaracc Cagla22 bugun hem toz ilacı hemde fitili kullanacam ikisi aynı gün de sorun olmaz sanırım demi ?
E_K_B_E Bana sadece toz olanı verildi. Onu da akşam içerseniz daha etkili olur denildi. Mesanede kalması gerekliymiş o ilacın. Fitil verilmedi. Toz da yeterli oldu benim için. Bende 31+2 yim 😌