Guleren Hanımlar merhaba.11+5 hamileyim bulantılarım çok fena hiç birşey yiyemiyorum ilk 3 ay sıvı çok önemli dedi doktorum yemeği sıkıntı etmememi söyledi.Ama vitamin kullanmalı mıyım doktor henüz vermedi siz ne zaman başladınız.Neler kullanıyorsunuz paylaşırsanız çok sevinirim.Güzel hamilelikler diliyorum hepinize 💞🙋🏻♀️
Nurvec Guleren canim ilk uc ay folik asit kullandim simdi 14 haftaligim bitti ilaclarim ama bulantilarim yavasladi sanki
Bihem Merhaba 🤗 bende 13. Haftam bitmek üzere en doğal vitaminler hurma badem ceviz pekmez vs fazlasına gerek yok. Sindirimle vücut bunları dengeliyor ama biz bunu ilaç gibi alırsak anormal bir doz olarak bedene ve bebeğe geçiyor. Ki zaten içerikleri şüpheli oluyor. Bende yemek yemekte zorlanıyorum ama bu tür besinlerle takviye yapıyorum. Bebeğimin gelişimi çok iyi şükür
Zeynepgenc Bende multivitamin ve balik yagina basladim. Seninle ayni durumdayim mide bulantim cok fazla gunde 2 kere zofer icmeme ragmen kotu oluyorum bazen 41 kiloyum
Guleren Zeynepgenc bende zofer kullanıyorum bugün leblebiyi bile çıkardım bebeğim vitaminsiz kalcak diye çok korkuyorum.kaçıncı hafta başlıyo acaba vitamin takviyesi
Seymasyma Folik asit ve d vitamini kullanıyorum sadece 10 haftalığım bende . 13. Hafta da gideceğim doktora bakalım ozman ne verecek
Guleren Seymasyma multivitamin veriliyo ama haftasını bilmiyorum acaba alsam erken mi benimde randevum salı günü.soracağım gidince 😢
Zeynepgenc Guleren benim 10. Haftadan multivitamin basladi ama icemedigimden daha yeni basliyor sayilirim 4. Gunu 12. Haftamdayim. Bende cubuk krakeri kusuyodum 🤦🤦 zoferi kac mg kullaniyosunuz
Nurvec Guleren ayrica her sabah ve aksam yatarken bir kasik pekmez.hergun bir avuc ceviz.birde folit asitler seni idare edecektir ilk aylarda sonrasinda istah acilir zaten
Guleren Nurvec tahin pekmez yiyorum az az ama ceviz 6.haftaya kadar yedim sonra kokusundan ellemiyorum bile.aşure zamanıydı o zaman bir kase aşure yeyim dedim cevizi o son yiyişim oldu şimdi asla yiyemiyorum.59 kilo ile başlamıştım şimdi 56nın altına indim
Nurvec Handann hyr sadece tahlillerime bakip folik asit verdi o kadar diger dogal beslenmeleri ben kendim uyguluyorm
glslnnb 12+5 te folik asit bıraktım ve elevit başladı doktorum benim de. Başka herhangi bir ilaç kullanmıyorum simdilik 15-3 deyiz
Guleren Zeynepgenc 8 mg ama yarım sabah yarım akşam içiyorum Dün ilk defa bırakmayı denedim bulantodan ayakta duramadım..