Ilbilge Dilaraozturk karın ağrısını bilmiyorum ama bel ağrısı bendede hamileliğimin başından beri oldu 23+4üm şuan
Deletedmom0089 Dilaraozturk benimde 12 bitiyor 13 oluyoruz yarın. Bende de var bel ağrısı karın ağrısı sanırım gebelikle alakalı canım haftaya cuma kontrolüm var hepsini soracağım normal mi bu ağrılar diye