Marayy canım benim ablamda 2 ay senin gibi kist için doğum kontrol kullandı bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldı o süreçte de hiç bir tedavi görmedi hamile olmaman kist nedeniyle olabilir o yüzden bende hapı bıraktıktan sonra 3 4 ay dinlendir vücudunu eğer hamile kalmamış olursan daha sonra hamilelik için tekrar doktora gidebilirsin zaten bir seneyi geçerse hamile kalmaman o zaman tedavi uyguluyorlar diye biliyorum bir seneye kadar normal aslinda