Dmlksy ah ah benim de ikinci gebeligim ama ilk kızımı bir aylıkken kaybettim bu ikinci kızım çok şükür 33. Haftadayiz ama zaman hiç geçmiyor bugün beşiği geldi onu seviyorum sürekli doktor 36-37 gibi alacağım dedi bakalım şu 3-4 hafta nasıl geçecek bilmiyorum 😊 yeri de daraldi galiba çok rahatsız etmeye başladı bu gece oturarak uyudum mesela