Meleyke97
Lütfen kim tahmin ede biliyorsa banada soylermi.? Benim 19 haziran 1997
Eşim 02 temmuz 1991
Hamile kaldigim ay ağustos..
Sizce bebeyim Kızmı erkekmi?
🥰
Bi oğlum var çok Şükür birde kızım olsun isterim.ama erkekde olursa üzülmem sağ salim sağlıklı doğsunda❤️