Bebibebi Kızlar merhaba bebeğinizin ilk kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz bn şuan programa göre 5+2 yim ayın 22sinde kontrole gideceğim kalp atışını duyar mıyım?
surfermom Bebibebi bence duyamazsınız. Ben bebeğimi kaybettim ancak ilk atışı 7 haftalık olduğunda duymuştum. Ama forumda 9. Hafta da bile duyanlar var. O yüzden duyamazsanız üzülmeyin çok normal.
Busrat_ Bebibebi ben gecen hafta 5 haftaliktim keseyi gordu doktorum hemde alttan degil karindan bakti gordu haftaya sali gel yani 22 sinde tekrar bakacaz dedi kalp atisini insallah duyariz 6+2 olacak o gun yani sizinde duyulabilir kese gorun dumu ?
Deletedmom2224 Bebibebi kalp atışıni duyamazsınız daha büyük ihtimalle 7 dolmadan gitmeyin derim sonra insan çok stres oluyor boş gebelik mi bilmem ne diye
Bebibebi Busrat_ geçen hafta gittim en son bebeğin ne kadarlık olduğunu bile söylemedi daha keseyide göremedik normalde 14ünde gel dedi biz belki kalp atışını da duyarız diye salı gideceğiz
anneadayi06 Bebibebi bende 4+6 da gittim karından kese göründü şimdi 5+0 ama bana doktorum iki hafta sonra gel dedi. Ayın 30 unda gitcem ama erken duyulabiliyor mu öyle.