Eyl123 Canım ben de uzun zamandır bebek istiyordum ama olmuyordu.
Mayıs ayında adet olmadım. Zaten adet düzensizliğim vardı aklıma hamile olma ihtimalim gelmedi bile.
Haziran ayında uykum arttı baş dönmem oldu. En son dedim ki kan veriyim belki hamileyimdir.
Kan verdim beta hCg 0 çıktı. Doktor geri gönderdi hamile değilsin 😔
Bizde tedavi olmaya karar verdik. Özel bir kliniğe gittim. Hamile olamadığımı ve tedavi olmak istediğimi söyledim. Doktorum yumurtalık ve rahmimi değerlendirmek için vajinal ultrason yapmak istedi.
1-2 dakika bile sürmedi inceleme. Bana bakarak güldü 😄
Sen zaten annesin ben bir daha embriyo yerleştiremem buraya dedi 😄
Allah şahit kuzum bu duruma benim kan tahlilimde 1,5 aylık gebeliğim çıkmadı ama hamileymişim 😄
İlk gebeliklerde kana geç geçebiliyormuş bu değerler darısı sana olsun